بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت حرفه ای در سال 2022 چقدر است؟

طراحی سایت

ویترین مغازه بدون شک مهمترین ویژگی هر مغازه است. هرچه تعداد افرادی که از کنار مغازه رد می شوند بیشتر به ویترین مغازه شما توجه کنند، امکان به دست آوردن مشتریان بیشتر یعنی سود بیشتر خواهید داشت. وب سایت، نمایش فروشگاه محصولات شماست. هر چه جذابتر باشد، احتمالاً مشتریان بیشتری خواهید داشت. بنابراین داشتن یک وب سایت حرفه ای و جلب توجه برای کسانی که قصد موفقیت در کسب و کار خود را دارند توصیه می شود. سوالی که در ذهن وجود دارد این است که "هزینه طراحی سایت چقدر است؟" برای داشتن یک وب سایت حرفه ای به یک آژانس طراحی سایت حرفه ای یا یک طراح سایت نیاز دارید تا وب سایت خود را ایجاد کنید. برخی از صاحبان مشاغل ممکن است فکر کنند که این کار بسیار پرهزینه است یا نمی توانند هزینه طراحی سایت مجدد وب سایت را بپردازند. در واقع، ممکن است اینطور نباشد! بیایید نگاهی دقیق تر به قیمت آژانس طراحی سایت و بهترین ابزار طراحی سایت داشته باشیم. گزینه های طراحی سایت به احتمال زیاد قصد دارید یک وب سایت حرفه ای و موفق داشته باشید تا ترافیک، فروش، اثربخشی بازاریابی و در نهایت درآمد بیشتر را برای شما به ارمغان بیاورد. برای دستیابی به همه اینها، شما 3 گزینه برای ایجاد سایت خود و طراحی آن وب سایت به صورت حرفه ای دارید. هر گزینه طراحی سایت دارای مزایا و معایب خود است. سعی می کنیم مزایا و معایب طراحی سایت و همچنین هزینه ها را خلاصه کنیم. 1. طراحی سایت خود به تنهایی اگرچه ممکن است به عنوان یک گزینه حرفه ای در نظر گرفته نشود، بسیاری از ارائه دهندگان قالب وب سایت (DIY (خودتان را انجام دهید مانند Weebly، WordPress و Shopify وجود دارد. این وب سایت ها به شما پیشنهاد می کنند تا با کمترین هزینه وب سایت خود را طراحی کنید. آنها همچنین کسانی را هدف قرار می دهند که دانش کمی در مورد طراحی سایت دارند یا اصلاً دانش ندارند. هر کسی که ایده کمی در مورد یک طراحی سایت داشته باشد یا تقریباً هیچ ایده ای نداشته باشد، می تواند به لطف ابزارهای آنلاین این ارائه دهندگان یک وب سایت بسازد. اگرچه ممکن است این انتخاب را برای استعفا از وب سایت خود و کاهش هزینه ترجیح دهید، اما برای کسانی که به دنبال کسب و کار آنلاین موفق و حرفه ای هستند توصیه نمی شود. زمینه های تخصصی مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند طراحی UX، ایجاد محتوا و سئو. ممکن است برای مالک سخت باشد که همه اینها را به تنهایی انجام دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، وب سایت های حرفه ای نیاز به طراحی سایت حرفه ای دارند که توسط متخصصان طراحی سایت انجام شود. پس قبل از اینکه خودتان برای طراحی سایت خود آماده شوید، دو بار فکر کنید. 2. کار با یک طراح سایت آزاد کار با یک فریلنسر نیز در هنگام طراحی سایت شما یک گزینه است. این برای شما بیشتر از طراحی سایت شما به تنهایی هزینه خواهد داشت زیرا باید به کسی پول بدهید که وب سایت شما را برای شما طراحی کند. اینکه یک طراح سایت فریلنسر چقدر از شما هزینه می گیرد، تنها به فریلنسر بستگی دارد. در مشاغل آزاد، نرخ ثابتی برای هیچ خدماتی وجود ندارد. اگرچه این گزینه ممکن است هزینه کمتری نسبت به یافتن یک آژانس طراحی سایت داشته باشد. با این حال، خطرات خاص خود را دارد. از آنجایی که شما با یک فرد مجرد کار خواهید کرد، ممکن است از توانایی ها و مهارت های او در تمام زمینه های طراحی سایت مطمئن نباشید. همچنین، هزینه طراحی سایت یک فریلنسر ممکن است همیشه چندان مقرون به صرفه نباشد. بسته به فریلنسری که با آن کار می کنید، هزینه طراحی سایت شما ممکن است بسیار پرهزینه یا بسیار ارزان باشد. با این حال، در پایان روز، اعتماد به یک شخص ممکن است اثربخشی بازاریابی را که از وب سایت خود انتظار دارید را برای شما به ارمغان نیاورد. 3. استخدام آژانس طراحی سایت این گزینه بسیار جلوتر از گزینه های دیگر است زیرا شما به تیمی از متخصصان که خود را در زمینه خود ثابت کرده اند اعتماد خواهید کرد. با پیدا کردن یک آژانس طراحی سایت، اولین قدم حرفه ای را در آینده کسب و کار خود با ایجاد یک وب سایت حرفه ای با طراحی سایت خوب بردارید قیمت آژانس طراحی سایت به کشور و منطقه ای که در آن هستید بستگی دارد. در حالی که در برخی مناطق قیمت آژانس های دیجیتال نسبتا پایین است، در برخی دیگر برعکس است. به عنوان مثال، قیمت آژانس های دیجیتال در انگلستان به طور قابل توجهی بالا است. دلیل این امر این است که رقابت قوی بین بهترین آژانس های دیجیتال در بریتانیا وجود دارد. اگرچه این رقابت کار بهتری ایجاد می کند. از آنجایی که اکثر آژانس‌های طراحی سایت حرفه‌ای سخت تلاش کرده‌اند تا بهترین خدمات طراحی سایت را ارائه دهند، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند اما مؤثرترین طراحی‌ سایت ها را نیز ارائه می‌کنند. ممکن است به آنها اعتماد کنید تا موفق ترین طراحی سایت را به شما ارائه دهند و مطمئن شوید که در نهایت هزینه طراحی سایتی را که در وهله اول پرداخت کرده اید، پرداخت می کند. چرا باید در طراحی سایت سرمایه گذاری کنیم؟ همانطور که در بالا ارائه کردیم، به عنوان یک صاحب کسب و کار شما گزینه های خود را برای تصمیم گیری در مورد میزان سرمایه گذاری در طراحی سایت دارید. ممکن است بخواهید خودتان آن را طراحی کنید، یک فریلنسر استخدام کنید تا آن را با قیمت مناسب برای شما طراحی کند، یا مبلغ قابل توجهی را به یک آژانس طراحی سایت حرفه ای بپردازید تا یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید. اگر انتظار دارید یک کسب و کار آنلاین خوب داشته باشید، در وهله اول باید قدم های درست و سرمایه گذاری درست را بردارید. هرچه بیشتر در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید، به موقع نتایج بهتری خواهید گرفت. با استخدام یک آژانس طراحی سایت دیجیتال حرفه ای، یک تیم کامل از افراد حرفه ای مانند: توسعه دهندگان طراحی وب برای طراحی سایت طراحان گرافیک برای طراحی سایت طراحان UX/UI، برای طراحی سایت نویسندگان محتوا برای طراحی سایت کارشناسان سئو برای طراحی سایت

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۲:۳۴ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

12 روش برای بهینه سازی وب سایت برای جستجوی صوتی در سال 2021

طراحی سایت

جستجوی صوتی یک فناوری جدید است که به شما امکان می دهد با استفاده از اعلان های صوتی، چیزهایی را به صورت آنلاین جستجو کنید. اگرچه 11 سال است که از آن استفاده می شود، اما اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است. موقعیت کسب و کار خود را در اولین دنیای صوتی که به سرعت نزدیک می شود پذیرش گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافته است، بنابراین منجر به تغییرات قابل توجهی در چشم انداز جستجو شده است. ما به سرعت در حال وارد شدن به دنیای اول صدا در مورد جستجوها هستیم. علاوه بر این، از آنجایی که کسب ‌وکارها پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک را دسته جمعی می ‌پذیرند، شما هیچ گزینه ‌ای ندارید جز اینکه با بهینه‌ سازی محتوا، وب ‌سایت و هر چیز دیگری برای همگام شدن با زمان‌های در حال تغییر، ایمن باشید. تقلا برای تعداد محدود مشتری واقعی است. بنابراین چگونه می توانید جستجوی صوتی و فناوری پوشیدنی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به مشتریان خود بهینه کنید؟ یک برنامه اجرایی خوب ارائه دهید با افزایش استفاده از صدا برای جستجو، باید کسب و کار خود را با نیازهای جستجوی صوتی فعلی و آینده تطبیق دهید. این بدان معناست که شما باید یک استراتژی ایجاد کنید. شما باید تمام کلمات کلیدی مورد نیاز در وب سایت خود، محتوای موجود و نیازهای آینده خود را ارزیابی کنید. سپس باید محتوای جدیدی تولید کنید. در لیست آنلاین قرار بگیرید اگر یک تجارت محلی هستید، این برای شما خوب است. اما اگر نیستید، می توانید از این یکی صرف نظر کنید. اگر محلی هستید، یکی از راه‌های آماده شدن برای جستجوی صوتی، اطمینان از اینکه در فهرست آنلاین قرار گرفته ‌اید، است. برای مثال، اگر محصولات فناوری پوشیدنی را می فروشید، می دانید که اندازه نمایشگر آنها محدود است. علاوه بر این، گوشی های هوشمند از دستیارهای صوتی استفاده می کنند – به عنوان مثال، دستیار گوگل برای اندروید و سیری برای دستگاه های اپل. برخلاف نتایج جستجوی متنی Google، دستیارها نمی توانند نتایج جستجو را به ویژه برای مشاغل محلی نشان دهند. در عوض، ابتدا فهرست‌های کسب ‌وکار را نشان می‌دهند. خوب، در مرحله شما وب سایت خود را بهینه نمی کنید. در مورد کلمات کلیدی در وب سایت خود تحقیق کنید به یاد داشته باشید که مشتریان شما از جستجوی صوتی استفاده می کنند نه از کلمات کلیدی. این بدان معناست که به دلیل ماهیت ارتباطات انسانی باید با افزایش طول کلمه کلیدی مقابله کنید. بنابراین به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی مانند "کیک تولد آناناسی"، باید روی چیزی مانند "آیا فروشنده قابل اعتمادی برای کیک تولد آناناسی سراغ دارید؟" Voice به معنای ارائه گزینه های نتایج به شما نیست، بلکه شما را به عملکرد یک محصول هدایت می کند. اگر هنوز در مورد آن گیر کرده اید، می توانید بر روی نرم افزار SEO خوب سرمایه گذاری کنید تا به محدود کردن رشته کلید واژه خاصی که برای وب سایت شما مناسب است کمک کند. برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید پس از اینکه فهرست‌های محلی خود را انجام دادید و محتوای محلی تولید کردید، باید فهرست خود و محتوا را برای جستجوی محلی بهینه کنید. بیشتر جستجوهای صوتی اطلاعات مربوط به سرعت هایی را هدف قرار می دهند که شخصی باید از آنها بازدید کند. به عنوان مثال، این می تواند در مورد "بهترین مکان ها برای خرید فست فود در نیوجرسی" یا شاید "مکان های فست فود در نیوجرسی" باشد. چگونه وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید: زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید بر اساس مطالعه ای که توسط Backinko انجام شد، وب سایت هایی که دارای محتوای ساده و قابل هضم هستند در صفحات اول SERP رتبه بهتری دارند. همین مطالعه همچنین نشان داد که گوگل (و در توسعه، موتورهای جستجو) صفحات وب سایت با زمان بارگذاری پایین را ترجیح می دهند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۵:۳۷ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

اصول طراحی سایت – چگونه آن را با وب سایت کاربر پسند انجام دهیم؟

طراحی سایت

اینترنت دنیایی از فرصت ها را برای کسب و کارهای آینده نگر باز می کند. بازاریابی آنلاین راه آینده است – و اولین قدم برای ایجاد جایگاه آنلاین، داشتن یک وب سایت خوب است. امروزه، هیچ کمبودی برای راه های ایجاد یک وب سایت وجود ندارد. یک کسب‌وکار می‌تواند یک تیم فناوری اطلاعات کامل را برای مراقبت از این کار وارد کند. در نقطه مقابل طیف، شما فقط می توانید از یک سازنده وب سایت استفاده کنید و در کمترین زمان خود را به یک وب سایت قابل سرویس تبدیل کنید. با این حال، تا حد زیادی موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای انجام آن، استخدام توسعه دهندگان حرفه ای ASP.NET برای انجام کار است. صرف نظر از اینکه یک کسب و کار کدام مسیر را انتخاب می کند، اصول اولیه طراحی وب سایت همچنان یکسان است. برای موفقیت، یک وب سایت باید کاملاً فکر شده، کاملاً طراحی شده و مهمتر از همه کاربرپسند باشد. این آخرین نکته مهمتر از آن چیزی است که بسیاری از کسب و کارها متوجه می شوند. امروزه ایجاد یک وب سایت تا حد امکان کاربرپسند امری ضروری است زیرا اینترنت یک اقتصاد توجه است. مطالعات نشان می‌دهد که دامنه توجه کاربر کوتاه‌تر و کوتاه‌تر می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا مولفه های اصلی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید تا بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید. برای اینکه حضور آنلاین خود را احساس کنید، وب سایت شما باید همیشه راه اندازی و فعال باشد. مهم نیست که وب سایت شما چقدر خوب به نظر می رسد و چقدر کاربر پسند است اگر کاربران نتوانند آن را ببینند زیرا همیشه از کار افتاده است. این به این معنی است که برای دستیابی به کمترین زمان خرابی ممکن باید به خوبی توسعه و بهینه شود. توسعه وب سایت حتی برای متخصصان باتجربه طراحی سایت کار ساده ای نیست. این یک فرآیند تکراری است که به زمان، تلاش و فداکاری زیادی نیاز دارد که می تواند به نتایج شگفت انگیزی دست یابد. اولین قدم در این مسیر این است که پارامترهای دقیق کار طراحی سایت را مشخص کنید. اهداف و اهداف پروژه در طراحی سایت چیست؟ در واقع چه چیزی را می توان انجام داد و در چه چارچوب زمانی؟ اگر برنامه ها در اواسط توسعه طراحی سایت تغییر کنند چه اتفاقی می افتد؟ اگر می خواهید یک وب سایت کارآمد داشته باشید، باید به همه این سؤالات پاسخ داده شود. عدم انجام این کار در همان ابتدا منجر به بی ثباتی در روند توسعه می شود. این به ناچار عوارضی را ایجاد می کند که به نوبه خود منجر به خرابی وب سایت می شود - که می خواهید از آن اجتناب کنید. راه مقابله با مسائل احتمالی ساده است. توسعه دهندگان وب سایت خوب را انتخاب کنید و قبل از شروع طراحی سایت، جزئیات پروژه را با دقت با آنها بررسی کنید. همانطور که پروژه طراحی سایت ادامه دارد با آنها صادق و صریح باشید و با جدیتی که سزاوار آن است، با آنها رفتار کنید یک عامل مهم برای پایداری وب سایت نحوه میزبانی وب سایت است. امروزه، خدمات میزبانی رایگان زیادی وجود دارد که اگر قصد دارید تا حد امکان ارزان باشید، می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید از مشکلات سرور جلوگیری کنید، بهتر است مقداری پول را برای یک سرویس میزبانی هزینه کنید.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۶:۲۲ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

12 باید و نباید طراحی سایت

طراحی سایت

اگر وب سایت طراحی می کنید، می دانید که مفید و لذت بخش بودن طرح های شما اولویت اصلی شماست. حتی با داشتن بهترین نرم افزار طراحی سایت در دسترس شما، می تواند برای هرکسی که به تازگی شروع به ایجاد سایت کرده است، کار طاقت فرسایی باشد، بنابراین برای ساده تر کردن آن، فهرست ساده ای از بایدها و نبایدها را ایجاد کرده ام که در هنگام طراحی سایت باید به خاطر داشته باشید. پروژه بعدی طراحی سایت. ابتدا، باید ها 1. رابط کاربری خود را ثابت نگه دارید یکی از اصول اصلی UX خوب، ثابت نگه داشتن رابط کاربری در کل محصول است. ظاهر و احساس کلی وب سایت شما باید در تمام صفحات وب سایت شما یکسان باشد. سازگاری پیمایش، طرح‌های رنگی، حروف نوشتاری و سبک نوشتاری می‌تواند تأثیر مثبتی بر قابلیت استفاده و UX داشته باشد. نکته عملی: ابتدا طراحی سایت را قابل استفاده کنید. ثبات، یک شمشیر دو لبه است. اگر وب ‌سایت شما در ابتدا به درستی طراحی نشده است، در ادامه ثابت ‌کردن سایر قسمت‌های آن منجر به طراحی سایت دائمی ضعیف می‌شود. بنابراین، ابتدا طراحی سایت را قابل استفاده کنید، سپس آن را سازگار کنید. 2. ناوبری با استفاده آسان را طراحی کنید ناوبری سنگ بنای قابلیت استفاده است. این تکنیک اصلی تعامل در اینترنت است. داشتن ناوبری وب سایت خوب برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان وب سایت می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند، بیابند بسیار مهم است. نکات کاربردی: برای گزینه های ناوبری ضروری، ناوبری در سطح بالا را حفظ کنید. پیوندهای ناوبری سطح بالای خود را به حداکثر هفت انتخاب محدود کنید - تعداد اشیایی که یک انسان متوسط می تواند در حافظه کاری خود نگه دارد 7 ± 2- است و ناوبری فرعی را با طبقه بندی واضح ایجاد کنید. از برچسب های واضح برای گزینه های پیمایش استفاده کنید. از کلمات آشنا برای گزینه های منو استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان وب سایت کمک کنید آنها را بهتر درک کنند. مدت زمان لازم برای رسیدن کاربران به مقصد را کاهش دهید. ناوبری خود را به گونه ای طراحی کنید که بازدیدکنندگان وب سایت را با کمترین تعداد کلیک ممکن به جایی که می خواهند برسانند. هنگام طراحی سایت، قانون سه کلیک را به خاطر بسپارید که می گوید بینندگان شما هرگز نباید بیش از سه کلیک با چیزی که به دنبال آن هستند فاصله داشته باشند. گزینه های ناوبری را در پاورقی وب سایت خود قرار دهید. پاورقی مکانی است که بازدیدکنندگان انتظار دارند گزینه های پیمایش و اطلاعات تماس را پیدا کنند. 3. رنگ لینک های بازدید شده در وب سایت را تغییر دهید پیوندها نقش حیاتی در فرآیند ناوبری دارند. هنگامی که پیوندهای بازدید شده تغییر رنگ نمی دهند، کاربران می توانند ناخواسته به طور مکرر از همان صفحات وب سایت بازدید کنند. دانستن مکان‌های گذشته و حال، تصمیم ‌گیری در مورد مکان بعدی را آسان‌ تر می‌کند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۴۳ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

4 اصل طراحی سایت بصری برای طراحان وب سایت

طراحی سایت

آیا آماده ایجاد طرح های جذاب و تازه ای هستید که نشان دهنده برند شما باشد؟ اصول اساسی طراحی سایت بصری ما را اعمال کنید و کدنویسی را پشت سر بگذارید. هر طرحی سایت به دنبال ایجاد حس وحدت در بین عناصر متفاوت است، یا به طور خلاقانه ای این وحدت را برای تشویق یک اقدام خاص شکسته است. اصولی که در اینجا توضیح داده شده است به شما در انجام هر دو کمک می کند. وقتی یک مجموعه ویرایش را راه اندازی می کنید یا قلم را روی کاغذ می گذارید، هر طرح بصری که استفاده می کنید وحدتی را در بین عناصر متفاوت ایجاد می کند یا به طور خلاقانه ای این وحدت را برای تشویق یک عمل به هم می زند. در حالی که طراحی سایت بصری یک شکل هنری است، قوانین ریاضیات نیز بر آن نظارت دارد. شما به عنوان یک طراح سایت با یک بوم خالی استعاری شروع نمی کنید: چند دستورالعمل ساده اما قدرتمند برای ایجاد – و برهم زدن – طرح های یکپارچه وجود دارد. طراحان سایت باید در جایی که اعتبار لازم است به شما اعتبار دهند: شما باید از روانشناسان گشتالت به خاطر اصول حاکم بر طراحی سایت بصری که هر روز استفاده می کنید تشکر کنید. اصول طراحی سایت چیست؟ شما احتمالاً اصول طراحی سایت را در کلاس هنر کلاس ابتدایی یاد گرفته اید. هنگام مشاهده یک نقاشی، مجسمه، جزوه یا ایمیل، احتمالاً واکنش عاطفی و فوری نسبت به آن دارید. شما به طور غریزی می دانید که آیا آن را دوست دارید یا نه. با این حال، کسانی که در زمینه طراحی سایت آموزش ندیده اند ممکن است نتوانند علت را به صورت شفاهی بیان کنند. اصول طراحی سایت بصری به ما کمک می کند ترکیب های بصری را درک کنیم. اصول اولیه طراحی سایت عبارتند از: فضا: در طراحی سایت، این اغلب به عنوان "فضای سفید" یا منطقه بین عناصر شناخته می شود. سلسله مراتب: اهمیت برخی از عناصر نسبت به برخی دیگر. کنتراست: چگونه عناصر مختلف می توانند ترکیب منسجم تری ایجاد کنند. مقیاس/نسبت: رابطه بین اندازه عناصر. در حالی که این اصول در کنار هنرهای بصری توسعه یافته اند، طراحان سایت اصول طراحی سایت را که از این ایده های اصلی ساخته می شوند، اعمال می کنند. گشتالت یعنی چه؟ فرهنگ لغت کمبریج گشتالت را اینگونه تعریف می کند: ساختار، پیکربندی یا الگوی پدیده‌های فیزیکی، بیولوژیکی یا روان‌شناختی به گونه‌ ای که یک واحد عملکردی را تشکیل می‌دهند که ویژگی‌هایی را که از مجموع اجزای آن قابل استخراج نیستند، تشکیل می‌دهند. اگر فکر می‌کنید، (هی، وب‌ سایت خوب طراحی شده «گشتالت» خواهد بود)، حق با شماست. روانشناسان گشتالت همه نام خانوادگی «گشتالت» را نداشتند. روانشناسان آلمانی، مکس ورتهایمر، کورت کوفکا و ولفگانگ کوهلر، چگونگی پردازش تصاویر و الگوهای پیچیده ذهن انسان را در دنیایی پر هرج و مرج مورد مطالعه قرار دادند. آنها تعجب کردند: «چگونه مردم از این همه آشفتگی که مغزشان درک می کند، به ادراکات معناداری می رسند؟ از طریق آن تلاش، این دانشمندان چهار مفهوم اصلی را شناسایی کردند که توضیح می دهد انسان چگونه داده های بصری را تفسیر می کند. درک اینکه چگونه کاربران در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ هر پیکسل را در وب سایت شما تفسیر می کنند، شما را به یک طراح سایت واضح تر و شهودی تر تبدیل می کند. به طور کلی، اصول گشتالت به این ایده بستگی دارد که مغز اطلاعات را قبل از رفتن به بخش های کوچکتر به عنوان یک کل پردازش می کند. چهار اصل اساسی طراحی سایت به 13 قانون خاص در مورد تجربیات بصری گسترش می یابد که باید هنگام طراحی سایت پیشرفته بعدی خود در نظر بگیرید. قبل از اینکه وارد دنیای هر اصل گشتالت شوید، بر این اصول طراحی سایت بصری مسلط شوید. اصل ظهور بر اساس ایده اصلی دایره فکری گشتالت، اصل ظهور بیان می‌کند که بینندگان سعی می‌کنند قبل از شناسایی بخش‌های یک تصویر، کل تصویر را درک کنند. بنابراین، وقتی مغز شما در حال هضم یک تصویر و تلاش برای درک آن است، ابتدا طرح کلی را بررسی می کند. سپس، طرح کلی را با فرم های دیگر از حافظه شما مقایسه می کند و سعی می کند مطابقت پیدا کند. هنگامی که یک مسابقه پیدا شد، مغز شما به سمت هر جزء حرکت می کند. وقتی مغز شما نمی تواند مطابقت پیدا کند، سعی می کند اجزای آن را بررسی کند تا کل تصویر را درک کند. اگر شبح فردی مبهم را ببینید که در شب راه می‌رود، مغز شما فوراً از روی شکل بدن و اندام‌های مختلف متوجه می‌شود که این فرد یک فرد است. برای اینکه بفهمید یک شخص است، نیازی به دیدن دست‌ها، چشم‌ها یا پاها ندارید، اما این جزئیات بصری به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید که آن شخص کیست. ظهور برای طراحی سایت به چه معناست؟ احتمالاً این عبارت تلخ اما واقعی را شنیده اید: "ساده نگه دار، احمقانه!" در بسیاری از زمینه ها؛ متأسفانه، این مورد برای وب سایت شماست. هنگام طراحی سایت، اصل ظهور نشان می دهد که باید به الگوهای آشنا و به راحتی قابل تشخیص پایبند باشید. ما می دانیم که می خواهید مهر امضای خود را روی طرح بعدی خود بگذارید و مدیر خود را با ارائه واقعاً خارج از جعبه تحت تأثیر قرار دهید. اما، برای کاربران شما، بهتر است به سبک هایی که قبلا دیده اند پایبند بمانند. جعبه‌هایی که به وضوح مشخص شده و برچسب‌گذاری شده‌اند با دکمه «ارسال» به‌عنوان فرمی سریع‌تر از یک برداشت «خلاقانه‌تر» شناسایی می‌شوند که بازدیدکنندگان وب سایت را وادار می‌کند ژیمناستیک ذهنی انجام دهند تا بفهمند به چه چیزی نگاه می‌کنند. صبر کن! قانون ظهور به این معنی نیست که شما باید از طراحی سایت خلاقانه دست بردارید. ظهور نشان‌دهنده سلسله مراتبی از تفسیر بصری است: بینندگان از کل شروع می‌کنند و سپس بر اجزا تمرکز می‌کنند. از استعداد بصری و دانش چشمگیر خود در مورد روندهای فعلی طراحی سایت برای خلاقیت در عناصر فرم فردی استفاده کنید، تا زمانی که کل تصویر به عنوان یک فرم قابل تشخیص باشد. Emergence یک استدلال قانع کننده برای مینیمالیسم ارائه می دهد: تشخیص شکل ساده تر از شکل پیچیده آسان تر است. بنابراین، همانطور که یک مربی مزاحم یک بار گفت: "ساده باشید!" ما شما را احمق خطاب نمی کنیم. اصل شیء سازی اصل شیء سازی بیان می کند که مغز شما شکاف های اطلاعات بصری را برای شناسایی اشیا پر می کند. برای اینکه بفهمید چیست، لازم نیست همه چیز را ببینید - اگر طرحی فقط شامل بینی، یک چشم و طرح کلی یک فک باشد، می توانید استنباط کنید که به صورت نگاه می کنید. به دلیل اصل شیء سازی و نحوه اجرای آن در ذهن شما، در تشخیص علامت توقف حتی زمانی که به دو نیم شده مشکلی ندارید: reification برای طراحی سایت به چه معناست؟ Reification به این معنی است که شما مجبور نیستید تمام یک شی را درج کنید تا بینندگان آن را تشخیص دهند. می توانید از این اصل برای صرفه جویی در فضا در طرح بندی استفاده کنید، محتوای اسلاید بعدی را در چرخ فلک پیشنهاد دهید، یا صفحه "به زودی" خود را واضح تر و جذاب تر کنید. Reification همان چیزی است که طراحی های مینیمال لوگو را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می کند. انسان‌ها همیشه در تلاش هستند تا معنا و نظم را به هرج و مرج بی‌معنا بیاورند، و چشمان ما این کار را از طریق واقعی‌سازی انجام می‌دهند: پر کردن داده‌های از دست رفته برای درک چیزی که می‌بینیم. بیایید به یک روش مشخص برای عملی کردن reification در یک وب سایت نگاه کنیم. تصویر سمت چپ تصویر "قبل" است - به سمت راست نگاه کنید تا تنظیماتی را ببینید که از اصل شید سازی برای ایجاد یک چیدمان به یاد ماندنی تر (و کمتر به هم ریخته تر) استفاده می کنند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۲:۵۳ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

پنج استراتژی بازاریابی ضروری برای شرکت های نوپا

طراحی سایت

همه ما می دانیم که بازاریابی برای همه مشاغل ضروری است، اما برای شرکت های نوپا یا همان استارتاپ ها؛ اهمیت بیشتری دارد. تا زمانی که مردم در مورد استارتاپ شما و آنچه که ارائه می دهد بدانند، احتمالاً محصولات یا خدمات شما را نخواهند خرید. امروزه با انواع کسب و کارها مواجه می شویم. بیشتر آنها نگران رشد هستند، اما هیچ کدام بیشتر از شرکت های نوپا تشنه رشد نیستند. هر شرکتی دارای یک سیستم بازاریابی مستقل و متفاوت با شرکت دیگر است. برای همین نمی توان برای تمامی شرکت ها چه نوپای استارت‌آپی چه شرکتی مثل وب اور که سابقه بسیار طولانی در طراحی و اجرای نرم افزار های سازمانی و اتوماسیون و وب اپلیکیشن دارد، یک نسخه مشابه برای بازاریابی نوشت. از آنجایی که بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها منحصربه‌فردتر است، این راهنما باید ایده خوبی برای شروع به بنیان‌گذاران بدهد. همانطور که تجارت شما رشد می کند و حضور خود را گسترش می دهید، ممکن است مشتریان را از طریق تبلیغ زبانی مشتریان دائمی خودتان، جذب کنید. با این حال، تا زمانی که این اتفاق نیفتد، باید استراتژی های بازاریابی زیر را برای انتشار اخبار در مورد استارتاپ خود در اولویت قرار دهید. 1. ارسال ایمیل بازاریابی ایمیلی یک استراتژی ضروری برای جذب مشتریان به استارتاپ شما با هزینه کم یا بدون هزینه است. هنگامی که یک مشتری بالقوه یا آدرس ایمیل چنین مشتری‌ای را داشتید، می توانید برای تبلیغ استارتاپ خود برای او ایمیل بفرستید. برای استفاده از این استراتژی بازاریابی، ابتدا باید آدرس ایمیل مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. اگر وب سایتی برای خود دارید، در نظر داشته باشید که یک فرم ثبت نام در خبرنامه را در آن قرار دهید. از طرف دیگر، می توانید مستقیماً از مشتریان آدرس ایمیل آنها را بخواهید. نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید این است که باید ایمیل های خود را با محتوای غیرتجاری مانند راهنماها، مقالات آموزشی، ویدئوها و اینفوگرافیک ها متنوع کنید. اگر فقط ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنید، مشترکین احتمالاً از دریافت خبرنامه شما منصرف خواهند شد. 2. یک بخش وبلاگ در سایت خود راه اندازی کنید وبلاگ نویسی یک استراتژی قدرتمند است که می تواند به استارتاپ شما کمک کند تا در معرض دید قرار بگیرد. یک گزارش نشان داد که مشاغل دارای وبلاگ 126٪ بیشتر از رقبای خود بدون وبلاگ امکان جذب مشتری ایجاد می کنند. با یک وبلاگ، می توانید استارتاپ خود را به عنوان یک منبع پیشرو قرار دهید و در عین حال ترافیک جستجوی طبیعی را به سایت خود جذب کنید. راز ایجاد یک وبلاگ تجاری موثر، انتشار محتوایی است که مخاطبان شما می خواهند بخوانند. اگر کاربردی، مفید و ارزش خواندن داشته باشد، موتورهای جستجو با رتبه بندی وبلاگ شما در بالای نتایج جستجو، به تلاش های شما پاداش می دهند. و هنگامی که وبلاگ شما در رتبه بالایی قرار می گیرد، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند؛ این اتفاق به این معنی است که افراد بیشتری در مورد تشکیلات شما آگاهی پیدا خواهند کرد. 3. در رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید آمارها نشان می دهد که بیش از 2.4 میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، بنابراین مهم است که این کانال را در استراتژی بازاریابی شرکت نوپای خود خود بگنجانید. با افزایش حضور کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی، افراد بیشتری آن را می بینند و می شناسند. علاوه بر این، اکثر شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و پینترست، به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهند تا برای ترافیک و قرار گرفتن در معرض دیده شدن، هزینه بپردازند. به عنوان مثال، با سیستم تبلیغات فیس بوک، می توانید بنرهایی ایجاد کنید که در فیدهای خبری کاربران یا در ستون سمت راست وب سایت فیس بوک ظاهر می شوند. موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی به چیزی بیش از یک اکانت نیاز دارد. شما باید محتوای جذاب و مرتبطی را پست کنید که به کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما بدهد. و هنگامی که فالوور جذب کردید، باید با پاسخ دادن به سوالات و نظرات، آنها را تشویق به ماندن کنید. 4. از تبلیغات جستجوی پولی استفاده کنید جستجوی پولی به یک کانال تبلیغاتی محبوب برای استارت آپ ها تبدیل شده است. این به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا ترافیک هدفمند را از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خریداری کنند. گوگل ادوردز و بینگ ادز دو تا از شبکه های جستجوی پولی پیشرو هستند که هر دو دارای هدف گذاری کلمات کلیدی با مدل قیمت گذاری هزینه به ازای هر کلیک (CPC) هستند. با استفاده از هر یک از این شبکه‌ها، می‌توانید تبلیغات سفارشی برای راه‌اندازی خود ایجاد کنید که زمانی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می‌کند، در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. به عنوان مثال، اگر استارت آپ شما نرم افزار اتوماسیون درجه یک سازمانی را می فروشد، می توانید کلمات کلیدی مانند " نرم افزار اتوماسیون برای شرکت"، " نرم افزار اتوماسیون سازمانی" و " اتوماسیون سازمانی" را هدف قرار دهید. جذاب‌ترین ویژگی جستجوی پولی، مدل قیمت‌گذاری CPC آن است که در آن تنها زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، از شما هزینه دریافت می‌شود. ممکن است ده هزار کاربر تبلیغ شما را ببینند، اما اگر کسی کلیک نکند، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. البته، اگر تبلیغات مرتبط و جذاب ایجاد کنید، کلیک‌های زیادی ایجاد خواهید کرد، اما همچنان فقط با کلیک هزینه می‌کنید، که فرآیند بهینه‌سازی کمپین‌های جستجوی پولی خود را برای بازگشت سرمایه (ROI) بالاتر ساده می‌کند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۰:۳۱ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

نحوه ساخت یک وب سایت شخصی در 11 مرحله

طراحی سایت

یک وب سایت شخصی، فرصتی عالی برای نشان دادن شخصیت و مهارت های خود است. ما قصد داریم نگاهی به کارهایی که باید برای ایجاد یک وب سایت شخصی انجام دهید که به بهترین شکل نمایانگر شخصیت شما باشد و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند بیندازیم. چگونه یک وب سایت شخصی بسازیم مرحله 1: بدانید که چرا می خواهید یک وب سایت شخصی ایجاد کنید موضوع و هدف وب سایت شخصی خود را در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید فضایی برای وبلاگ در مورد سفرهای خود یا جایی برای انتشار نوشته های خلاقانه خود داشته باشید. یا ممکن است بخواهید یک پلتفرم برای تبلیغ کسب و کار رو به رشد خود در زمینه نانوایی، کانالی برای جذب مشتریان بیشتر به عنوان یک طراح وب آزاد، یا یک نمونه کار کپی رایتینگ که به شما کمک کند یک کنسرت تمام وقت جدید داشته باشید. صرف نظر از دلایلی که برای ایجاد یک وب سایت شخصی دارید، مهم است که در مورد علایق خود و نحوه ارائه آنها (و خودتان) به صورت آنلاین فکر کنید. اگر هدف شما کسب و کار بیشتر است، وب‌ سایت شخصی شما می‌تواند نقش مهمی در کمک به بازاریابی مهارت‌ها و استعدادهایتان و ایجاد شغلتان داشته باشد. به عنوان مثال، این وب سایت شخصی برای فابیو فرماتا به وضوح مهارت های او را به عنوان یک فیلمساز و طراح ویدیو به اشتراک می گذارد. این یک مثال عالی از این است که چگونه تمرکز داشتن باعث ایجاد یک وب سایت شخصی قوی تر می شود. هنگامی که می دانید چه چیزی می خواهید در مورد خودتان ارتباط برقرار کنید، سپس می توانید نوع وب سایتی را که می خواهید بسازید، اطلاع دهید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک صفحه اصلی ساده که شامل یک بخش درباره من و اطلاعات تماس است، یا چیزی پیچیده تر مانند یک سایت تجارت الکترونیک که در آن محصولاتی را که ایجاد می کنید می فروشید. مرحله 2: مخاطبان خود را مشخص کنید بیشتر وب سایت ها برای افرادی با علایق خاص طراحی شده اند. دانستن اینکه قصد دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید به همان اندازه مهم است که چرا در وهله اول یک وب سایت شخصی ایجاد می کنید. این وب ‌سایت شخصی - که در Webflow برای بازیکن حرفه‌ای فوتبال لیوسیا وایتوکایتته ساخته شده است - بر ویدیوها، آمار و محتوای دیگری تمرکز دارد که برای طرفداران یا علاقه‌مندان عمومی او جذاب است. مانند لیوسیا، هنگام ساخت وب سایت خود، بپرسید؛ داستانی که دوست دارید در مورد خودتان بگویید چیست؟ علایق مشترکی که با مخاطب هدف خود به اشتراک می گذارید چیست؟ اگر وب سایت شما برای بازاریابی خودتان طراحی شده است، مشتریان بالقوه وقتی در صفحه شما قرار می گیرند به دنبال چه مهارت هایی هستند؟ مخاطبان خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که چه اطلاعاتی باید از سایت شما جمع آوری کنند. محتوایی که می‌نویسید، تصاویر و تصاویری که شامل می‌شوید و نحوه سازماندهی وب ‌سایت همگی باید طوری ساخته شوند که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. مرحله 3: نوع وب سایت شخصی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید اکنون که می‌دانید چه چیزی را می‌خواهید بیان کنید و مخاطبان شما چه کسانی هستند، بیایید به دسته‌بندی‌های اساسی که وب ‌سایت‌های شخصی در آن قرار می‌گیرند و اینکه کدام یک برای شما بهترین است، بپردازیم وب سایت تک صفحه ای یک وب سایت شخصی لزوماً کار بزرگی نیست. برای طرح ادعای خود در اینترنت، یک صفحه اصلی اصلی ممکن است گزینه عالی باشد. این وب‌سایت تک صفحه‌ای برای دی‌جی دانیلا مونرو که در Webflow ساخته شده است، آهنگ‌های Soundcloud او و همچنین پیوندهایی را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی فعال او از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک و یوتیوب دارد. وب‌سایت‌های تک صفحه‌ای معمولاً از یک صفحه اصلی در بالای صفحه با بخش‌های اضافی مانند «درباره من» و اطلاعات تماس تشکیل شده‌اند. این نوع وب سایت ها عمدتاً اطلاعاتی هستند و به عملکرد پیچیده ای نیاز ندارند. اگر یک حضور فعال در رسانه های اجتماعی دارید که به عنوان مرکز اصلی آنلاین شما عمل می کند، یک وب سایت یک صفحه ای ممکن است تمام چیزی باشد که برای وب سایت شخصی خود نیاز دارید. وبلاگ ایجاد یک وبلاگ نسبتا ساده است و یک انتخاب عالی برای اولین وب سایت شخصی شما است. این به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می دهد تا به وضوح دیدگاه منحصر به فرد شما، مهارت های شما را درک کنند و مهمتر از همه بتوانند به روشی شخصی تر با شما ارتباط برقرار کنند. برای شروع باید از خود بپرسید که آیا از هنر و هنر نویسندگی لذت می برید؟ چشم انداز ارائه پست های وبلاگ منحصر به فرد، نوشتن آنها و به اشتراک گذاری آنها با مخاطبان باید شما را هیجان زده کند. برای داشتن یک وبلاگ موفق، باید یک آهنگ پست منظم را حفظ کنید و به طور مداوم مخاطبان هدف آنها را درگیر کنید. وبلاگ delaide Perr یک مثال عالی است. این نه تنها دوچرخه سواری را پوشش می دهد، بلکه در مورد غلبه بر مشکلات زندگی مرتبط نیز صحبت می کند - و آن را برای مخاطبان وسیع تری جذاب می کند. وبلاگ نویسی یک فضای اشباع شده است. اما بهترین وبلاگ نویسان نسبت به آنچه در مورد آن می نویسند، صحت و عشق مشترک دارند. وبلاگی راه اندازی کنید که چه چیزی برای شما مهم است. نمونه کارها هدف از نمونه کارها، بازاریابی مهارت ها و استعدادهای شما برای دیگران است. اگر در زمینه ای مانند عکاسی، طراحی، نویسندگی، یا کارهای خلاقانه دیگر فعالیت می کنید، داشتن یک نمونه کار ضروری است. نمونه کار های شخصی شما به تخصص شما آگاهی می بخشد، برند شخصی شما را ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی پیدا کنید. با بخش درباره ما، خدمات، پروژه‌های ویژه، و راهی برای تماس. این وب سایت برای طراح Glenn Catteeuw همه چیزهایی را دارد که یک نمونه کار نیاز دارد - همه از طریق یک طراحی مدرن و چشم نواز ارائه شده است. یک نمونه کار دارای عناصر بیشتری برای مدیریت نسبت به یک وبلاگ ساده یا یک وب سایت یک صفحه است. اما حتی برای مبتدیان طراح وب، راه های آسانی برای ساختن آن وجود دارد. Webflow دارای تعدادی قالب نمونه کار است که می توانید از آنها برای راه اندازی و اجرای نمونه کارها در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید مرحله 4: محتوای خود را آماده کنید توصیه می کنیم برای طراحی وب خود از رویکرد اول محتوا استفاده کنید. به این ترتیب، می‌دانید که می‌خواهید چه چیزهایی را شامل شود و می‌توانید وب‌ سایت خود را طوری طراحی کنید که به آن محتوا پاسخ دهد. برای شروع نیازی به پیش نویس نهایی همه چیز ندارید، اما تهیه یک نسخه تقریبی به شما نمایش دقیق تری از ظاهر وب سایت شما پس از اتمام می دهد. افتتحایه صفحه لندینگ پیج لندینگ پیج یا صفحه اصلی خود را به عنوان اولین برداشت خود در نظر بگیرید. برای شروع، یک تیتر قوی، چند نوشته همراه داشته باشید که بیانگر شخصیت شما باشد، و یک تصویر بصری قوی برای شروع خانه خود داشته باشید. وب‌سایت شخصی زیر برای بازیگر گایوس چارلز با متن بزرگ و تصاویر دراماتیک شروع می‌شود که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند و آنها را به دانستن بیشتر می‌کشاند درباره من شما می خواهید افراد را در مورد اینکه چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید پر کنید. اجازه دهید بازدیدکنندگان شما کمی با پیشینه شما آشنا شوند. اطلاعاتی در مورد خودتان بگنجانید که با اهداف بزرگتری که دارید کار می کند. این «درباره من» از مجموعه کارنامه نویسنده و فیزیکدان کریس فری کار بسیار خوبی در برجسته کردن نقاط قوت کلیدی او و تجربیات گذشته او انجام می دهد. صفحه درباره من شما نباید خیلی طولانی باشد. فقط اطلاعات مربوط به خود، مهارت های خود و هر چیز دیگری را که دوست دارید بازدیدکنندگان سایت در مورد شما بدانند به اشتراک بگذارید عکس ها و سایر تصاویر تعادل خوبی بین تصاویر و متن وجود دارد. هیچ‌کس نمی‌خواهد از طریق بلوک‌های بی‌پایان نوشته نگاه کند، و همچنین نمی‌خواهد دسته‌ای از عکس‌ها را بدون هیچ زمینه‌ای ببیند از تصاویری استفاده کنید که به بیان داستان شما کمک می کند و نسخه را تکمیل می کند. اگر می‌خواهید فراتر از آن بروید، یک طراح گرافیک را استخدام کنید تا برخی از تصاویر سفارشی ایجاد کند یا حروفی را با دست طراحی کند تا کمی شخصیت به آن اضافه شود. پروژه های برجسته اگر قرار است وب سایت شخصی شما به عنوان نمونه کار یا رزومه عمل کند، باید نمونه هایی از کارهای گذشته شما را در بر گیرد. پروژه‌هایی را بیابید که بهترین ارتباط را با آنچه انجام می‌دهید نشان می‌دهند و ماهیت مهارت‌ها و استعدادهای شما را به تصویر می‌کشند. توضیحات و توصیفات این بیشتر برای یک نمونه کار یا یک وب سایت کسب و کار کوچک که زاویه بازاریابی دارد کاربرد دارد. از همکاران و دیگرانی که برای آنها کار کرده اید، نقل قول دریافت کنید. اگر نمایه لینکدین دارید، می‌توانید توصیه‌هایی را که در آنجا جمع‌آوری کرده‌اید به عنوان نقطه شروع وارد کنید. از سرزنش کردن افرادی که با آنها کار کرده‌اید خجالت نکشید و ممکن است در مورد حرفه‌ای بودن شما چیزهای خوبی برای گفتن داشته باشند. پست های وبلاگ بنویسید اگر می‌خواهید یک وبلاگ را به عنوان بخشی از وب‌سایت شخصی خود بگنجانید، بهتر است قبل از راه‌اندازی آن، چند مقاله را ردیف کنید. پست کردن به طور منظم باعث می شود مردم بخواهند برگردند و چیزهای جدید را ببینند. استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) ارسال به روز رسانی و ویرایش را آسان می کند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۵:۰۰ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

چگونه باعث افزایش رشد آژانس بازاریابی دیجیتال خود در سال 2021 شویم؟

طراحی سایت

حقیقت اینجاست راه اندازی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ آسان است، اما راه اندازی و تبدیل آن به یک تجارت موفق دشوار است! بنابراین، چگونه می توانید رشد آژانس بازاریابی دیجیتال را در سال 2021 تقویت کنید؟ به دست آوردن نتایج قابل توجه برای مشتریان می تواند منجر به کسب و کارهای جدید شود. اما تضمینی نیست بنابراین، هدایت رشد بازاریابی دیجیتال خود، مبحث مهمی است. اداره یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دیگر مانند گذشته نیست. اکنون، جستجوی صوتی، استفاده از تلفن همراه و هوش مصنوعی (AI) داریم. در واقع، 76 درصد از مردم فکر می‌کنند که بازاریابی آنلاین در دو سال گذشته بیشتر از پنجاه سال گذشته تحت تأثیر قرار گرفته است. چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را تبلیغ کنیم؟ اگر آماده انطباق با این تغییرات و ایجاد رشد گسترده برای آژانس خود، رشد نام تجاری خود، ایجاد ارتباطات سازنده، بستن قراردادهای بیشتر و افزایش درآمد هستید، می توانید از این 17 نکته که از کارشناسان این صنعت است، برای رشد و توسعه استفاده کنید: 1. تمرکز بر یک بازار خاص تخصص کلید رشد آژانس بازاریابی دیجیتال شما در این محیط رقابتی است. سعی نکنید همه چیز را انجام دهید یا هر نیازی را که مشتری شما ارائه می دهد برطرف کنید. رشد آژانس بازاریابی دیجیتال شما متوقف می شود زیرا شما شاخه های خود را بسیار گسترده می کنید. اگر یک مشتری بالقوه امروز وارد وب سایت شما شود، آژانس شما را، برای چه خدماتی خواهد شناخت؟ آیا شما یک آژانس بازاریابی کامل یا تخصصی هستید؟ هر دو مدل کار می کنند. اما شکست آژانس بازاریابی کامل بسیار سخت تر است حتی زمانی که شما در حال مدیریت هر جنبه ای از بازاریابی دیجیتال هستید. تخصص می تواند قطعه گم شده در پازل موفقیت شما باشد. این می تواند در مورد خدمات شما یا حوزه بازاریابی دیجیتال شما باشد که روی آن تمرکز می کنید. در نظرسنجی Moz، بیش از 32 درصد از پاسخ دهندگان خود را به عنوان آژانس های "خدمات کامل" یا آژانس های "بازاریابی دیجیتال" معرفی کردند. از سوی دیگر، همین نظرسنجی نشان می‌دهد که آژانس‌های مؤثر و موفق همیشه بر یک تخصص متمرکز هستند. آنها دوست ندارند با استراتژی های نیمه کاره به مشتریان خدمات ارائه دهند. اگر آنها برای ارائه یک سرویس شناخته شده هستند، می توانید مطمئن باشید که در آن بسیار خوب هستند. نگاه دقیقتری بیندازیم: Content Marketing Up بر تولید محتوا تمرکز دارد بازاریابی Hanapin بر PPC تمرکز دارد SingleGrain بر رشد استارت‌آپ تمرکز دارد ShoeString Videos بر بازاریابی ویدیویی تمرکز دارد هدف نهایی آژانس شما این است که بر روی یک بازار خاص تمرکز داشته باشید، سپس همه چیز را برای خدمت به مشاغل در آن بازار راه اندازی کنید. 2. حضور در فضای مجازی خود را در فهرست های تخصصی آنلاین افزایش دهید یکی از راهبردهایی که نادیده گرفته می شود این است که باید تا جایی که می توانید وارد فهرست های آنلاین شوید. بدون انجام هیچ کاری، مشتریان بالقوه بیشتری می توانند شما را از دایرکتوری های آنلاین پیدا کنند. می تواند مقرون به صرفه از تبلیغات باشد. چند مسیر برای طی کردن وجود دارد. البته، شما می توانید برای شروع از دایرکتوری های عمومی و گسترده ای مانند Google و Yelp استفاده کنید. بهتر است روی دایرکتوری های آنلاین خاص صنعت مانند دایرکتوری های آژانس بازاریابی تمرکز کنید. به عنوان مثال، وقتی کاربری دنبال آژانس بازاریابی دیجیتال باشد به سایتی مراجعه می کند که لیستی از شرکت ها معتبر این حوزه را ارائه کرده باشد. در آنجا با توضیحاتی که ارائه شده است در نهایت یکی از لینک ها را انتخاب می کند. بنابراین اگر بتوانید نام خود را در این لیست ها بگنجانید احتمال موفقیت شما به صورت فزاینده ای بالا خواهد رفت. 3. از جاذب های اختصاصی برای آژانس خود استفاده کنید آژانس شما برای شروع سفر مشتری احتمالی به یک جاذب اصلی مانند کتاب الکترونیکی، کاتالوگ، الگوها، سربرگ، ابزارهای مرتبط و غیره نیاز دارد. از آنجایی که اکثریت قریب به اتفاق کاربران سایت شما به مشتری تبدیل نمی‌شوند مگر اینکه دلیلی برای آن‌ها ارائه کنید ، مهم است که یک جذب کننده مشتری ایجاد کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. از محتوای با ارزش با گیرایی بالا برای گرفتن اطلاعات تماس تجاری استفاده کنید و سپس فرآیند توسعه را شروع کنید تا زمانی که آنها آماده تعهد به آژانس شما شوند. WordStream از یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان PPC به عنوان جاذب اصلی خود استفاده می کند. آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ شما از جذب کننده اختصاصی و تاثیرگزار استفاده می کند ؟ کینگ کنگ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال استرالیایی از یک کتاب الکترونیکی برای جلب علاقه و پیگیری مشتریان بالقوه استفاده می کند. می‌توانید استراتژی‌های تولید جاذب بیشتر برای آژانس‌های دیجیتال را جستجو کرده و مطالب جدیدی را پیدا کنید. 4. از مشتریان موفقی که داشتید برای توسعه رشد خود بهره ببرید آیا شما معمولا این کار را انجام میدهید؟ مشتریان موفق شما معدن طلایی برای رشد آژانس بازاریابی دیجیتال شما هستند. خوب است که در مورد نتایجی که برای آنها ایجاد کرده اید هیجان زده شوید، اما در اینجا متوقف نشوید.مطالعات موردی مشتری یکی از مفیدترین منابع در وب سایت آژانس شما است. تا آنجا که ممکن است، یک صفحه اختصاصی برای نمایش تمام این مطالعات موردی و توصیفات مشتری ایجاد کنید.در نظرسنجی انجام شده توسط eMarketer، 62.6 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که مطالعات موردی ابزار قدرتمندی برای ایجاد راهکار جذب مشتری جدید هستند. OneIMS، یک آژانس بازاریابی دیجیتال، مطالعات موردی مشتری خود را در یک صفحه اختصاصی که برای مشتریان و مشاغل جدید بهینه شده است، به صورت پروژه ارائه می دهد.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۹:۰۲ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

11 روش برای بهبود UX و UI وب سایت با استفاده از موقعیت مکانی IP و سایر تکنیک

طراحی سایت

اصطلاحات )UXتجربه کاربر) و UI (رابط کاربری) اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. آنها به قدری با هم مرتبط هستند که درک کردن تفاوتی که بین آنها وجود دارد بسیار دشوار است. بنابراین قبل از ادامه، اجازه دهید آنها را تعریف کنیم. UX تجربه کلی استفاده از یک وب سایت یا سرویس است UI چیزی است که کاربر برای انجام کاری روی آن کلیک می کند یا ضربه می زند در حقیقت این UX است که کاربران را در وب سایت شما نگه می دارد، بنابراین این یک اصل اساسی است. رابط کاربری یا UI عامل مهمی در نحوه دستیابی به آن است. وقتی به این فکر می‌کنید که چگونه وب ‌سایت یا خدمات خود را بهتر کنید، این احتمال وجود دارد که هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید در UX یا UI قرار می‌گیرد. شما رقیبانی دارید و امن ترین راه این است که فرض کنید رقبای شما هر کاری را که شما می‌توانید انجام دهید انجام می‌دهند، اما اینگونه نیست. بنابراین اجازه دهید برخی از نکات کلیدی UX و UI را بررسی کنیم تا به شما در درک اصول بهبود وب سایت خود کمک کنیم. نحوه بهبود UX وب سایت همانطور که گفته شد، UX تجربه کلی است که کاربران از یک سایت تشکیل می دهند. در تمام شکل های تعامل، انسان ها از "واکنش جهت یابی" استفاده می کنند. این چیزی است که توسط روانشناسان عصب شناسی یوجین سوکولوف و اولگا وینوگرادوا مورد بررسی قرار گرفته است، این چیزی است که ما را قادر می سازد تا درباره چیزهایی که نمی فهمیم قضاوت فوری داشته باشیم. در مواجه با وب سایت های جدید نیز همان واکنش است مانند واکنش‌های فوری ما را در مواجهه با افراد جدید و موقعیت‌های جدید بروز می دهیم. بنابراین باید بدانید که اگر استفاده از وب سایت شما سخت باشد، مردم قطعا از وب سایت شما خارج می شوند، نه تنها در چند ثانیه، بلکه به طور بالقوه در چند میلی ثانیه. بیایید نگاهی به برخی از مشکلات بالقوه و نحوه برخورد با آنها بیندازیم. 1- IP موقعیت جغرافیایی خدمات مکان یابی IP می تواند قابلیت های حیاتی را به ویژه برای فروشگاه های آنلاین و خدمات بانکی فعال کند. آنها برای شناسایی موقعیت مکانی کاربر با استفاده از جستجوی IP استفاده می شوند. شناسایی چنین تلاش هایی برای جعل موقعیت جغرافیایی برای بسیاری از مشاغل حیاتی است. ممکن است وسوسه انگیز باشد که موقعیت جغرافیایی را در حالت خودکار رها کنید تا موقعیت جغرافیایی کاربر را به طور خودکار در زمان واقعی انتخاب کند. در حقیقت، به نظر می رسد این بهترین راه حل باشد زیرا نیازی به تعامل با کاربر ندارد (به طور کلی نداشتن پاپ آپ یا همان پنجره بازشو برای انتخاب زبان یک مزیت محسوب می شود). اما مشکلاتی وجود دارد. یکی از موارد مهم این است که یک کاربر ممکن است نیازهایی داشته باشد که باید آنها را برطرف کند. شاید لازم باشد برای دوستی که در بازار شما زندگی می کند هدیه ای بخرند. بنابراین به مثال زیر نگاه کنید تا ببینید هنگام استفاده از موقعیت جغرافیایی خودکار چه اتفاقی می‌افتد: اگر چیزی بدتر از ارائه یک تجربه بد وجود داشته باشد، آن این است که اصلاً تجربه ای ارائه نمی دهد. اگر کسی نیاز به ارزیابی پیشنهاد شغلی داشته باشد، شروع به تحقیق در مورد مدارس، داروخانه ها و موارد مشابه می کند. اگر شخصی نیاز به خرید هدیه برای دوستی داشته باشد، تشخیص خودکار شما او را فراموش می کند و آن ها را مجبور می کند به سراغ یکی از رقبای شما برود. همچنین فراموش نکنید که هر سایتی که بخواهد استانداردهای روز را برآورده کند، نمی‌تواند از موقعیت مکانی خودکار استفاده کند. در عوض، به کاربر اجازه دهید کشور خود را به صورت دستی انتخاب کند. مردم فرصت های سرگرمی کافی دارند، بنابراین آنها به احتمالاً زیاد برای سرگرمی در وب سایت شما نمی مانند. سپس، آنها می توانند آن هدیه را برای یک دوست خود پیدا کنند. یک مشتری خوشحال یک مشتری خوشحال است، پس موقعیت مکانی آنها اصلا مهم نیست. جلوگیری از کلاهبرداری ها کلاهبرداری یک مشکل جدی برای هر کسب و کاری است، به ویژه فروشگاه های آنلاین که مسئولیت مالی در مورد بازپرداخت وجه احتمالاً بر عهده فروشگاه است. بنابراین مهم است که اقدامات منطقی برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام شود. کسی که آدرس اعلام شده او در یک قاره است بعید است که یک آدرس IP در قاره دیگر داشته باشد. یک API مکان جغرافیایی IP می تواند با منبع داده های مکان کمک کند تا اطمینان حاصل شود که این دو مطابقت دارند. اگر این کار را نکنند، این می تواند نشان دهنده کلاهبرداری باشد. در حالی که داده‌های موقعیت جغرافیایی IP می‌توانند به جلوگیری از کلاهبرداری کمک کنند، تهیه محصول یا خدماتی که قادر به شناسایی تلاش‌ها برای دور زدن موقعیت جغرافیایی باشد، مهم است. این را می توان از طریق استفاده از این نام مجاز نمی باشد، پراکسی یا ناشناس کننده ها انجام داد. بنابراین با پیاده سازی موقعیت جغرافیایی، می توانید احتمال جلوگیری از کلاهبرداری را افزایش دهید که این یک برد برای شما و مشتریانتان است.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۱۴ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

10 ایده خلاقانه طراحی وب برای کمک به زمانی که گیر کرده اید

طراحی سایت

اگر بخواهید تمام ایده های طراحی وب را از خودتان ارائه دهید قطعا با شکست روبرو خواهید شد. دلایل زیادی برای آن وجود دارد. کار تکراری، کار بیش از حد و موارد دیگر. برای یافتن ایده های جدید، به رویکردهای جدید نیاز دارید. کشف کنید که کجا و چگونه ایده های جدید طراحی وب را پیدا کنید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما ممکن است در یک پروژه گیر کرده باشید. شاید مشتری اخیر شما در مورد آنچه که می‌خواهد نتواند با شما به صورت فنی صحبت کند. و در نهایت شما نمی‌دانید از کجا شروع کنید. یا، شاید پس از مدت طولانی کار بی وقفه، احساس خستگی و منبعی برای الهام پیدا نکنید. گاها وب‌ سایت‌هایی را برای همان نوع از مشتریان طراحی کرده‌اید و فرصتی برای تمرین خلاقیت خودتان ندارید. دلیل هر چه که باشد، زمانی که وظیفه شما خلاق بودن است، احساس گیر افتادن بسیار رایج می شود. اما، تا زمانی که فرآیندی برای کمک به ایجاد ایده‌های طراحی وب جدید دارید، می‌توانید موانع پیش روی خود را از بین ببرید. در این مقاله، ما قصد داریم به 10 کاری که می‌توانید برای تقویت خلاقیت خود انجام دهید، همراه با منابعی که می‌توانید برای دفعه بعد که به آن نیاز داشتید، هدف گذاری کنید، بررسی کنیم.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۱۲ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)