بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

چهار گرایش طراحی وب سایت که کسب و کارها در واقع باید به آنها اهمیت دهند

طراحی سایت

فقط 50 میلی ثانیه (که 0.05 ثانیه است) طول می کشد تا در مورد طراحی وب سایت شما نظر بدهد. برای برخی، این اولین برداشت از طراحی وب سایت شما تنها برداشتی است که در مورد کسب و کار شما ایجاد می کنند. بنابراین، چگونه می‌توانید یک تأثیر اولیه خوب برای طراحی وب سایت ایجاد کنید - و آن را ماندگار کنید؟ درک کنید و مهمتر از آن، از روندهای طراحی وب سایت استفاده کنید که نشان داده شده است تا مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد و کسب و کار شما را متمایز کند. اما آیا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت حتی به طراحی وب سایت اهمیت می دهند؟ بله، آنها انجام می دهند. در واقع 75 درصد از افرادی که از طراحی وب سایت شما بازدید می کنند اعتبار شما را بر اساس طراحی وب سایت ارزیابی می کنند. ماندن در صدر روند طراحی وب سایت است مهم است - اگرچه گفتن آن آسان تر از انجام آن است، به خصوص زمانی که یک کسب و کار را اداره می کنید. به همین دلیل است که من روندهای طراحی وب سایت 2018 را که توسط تیم متخصصان طراحی وب سایت Webflow پیش بینی شده است، به چهار موردی محدود کرده ام که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را در ابتدا عاشق کسب و کار شما می کند. زیرا برداشت اولیه مهم است و همه ما بیش از حد مشغول هستیم. 1. عنصر video بر کسی پوشیده نیست که اینترنت در حال تبدیل شدن - یا شاید هم اکنون - به یک رسانه ویدئویی است. در واقع، ویدیو 82 درصد از کل ترافیک اینترنت در سال 2021 را تشکیل خواهد داد. این روند را نباید ساده انگاشت. به هر حال، ویدئو از سال 1979 (زمانی که ستاره رادیویی را کشت) این پتانسیل باورنکردنی را نشان داده است. اول، خبر بد: تولید ویدیو به زمان، پول و منابع بیشتری نیاز دارد. خوشحالم که این کار را به پایان رساندیم. اکنون، خبر خوب: ویدئو کار فوق‌العاده‌ای در ثبت ارزش‌های کسب ‌وکار شما انجام می‌دهد، به گونه‌ای که نه کپی و نه تصاویر ثابت قدرت انجام آن را به تنهایی ندارند. اگر محصول یا خدمات مفهومی را می فروشید، ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال، صفحه ویژگی Stripe Sigma را در نظر بگیرید، که به طور یکپارچه ویدیو را در طراحی وب سایت خود گنجانده است تا یک مفهوم پیچیده را به روشی قابل هضم و جذاب به تصویر بکشد. خبرهای خوب بیشتری برای علاقه مندان به سئودر طراحی وب سایت وجود دارد. به گفته Video Explainers از طریق MarTech، افزودن یک ویدیو به طراحی وب سایت شما می تواند شانس یک نتیجه صفحه اول گوگل را تا 53 برابر افزایش دهد. یعنی اگه خوب باشه 2. همهجانبه "چند رسانه ای" فرم طولانی

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۲:۰۳ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

5 گام برای سرعت بخشیدن به طراحی وب سایت سنگین تصویری خود

طراحی سایت

تصاویر جزء کلیدی هر طراحی وب سایتی هستند. با توجه به HTTP آرشیو تصاویر بیش از 60 درصد از داده های بارگذاری شده در صفحات طراحی وب سایت را تشکیل می دهند. اگر به دنبال سرعت بخشیدن به طراحی وب سایت سنگین تصویری خود هستید، از آنجایی که تقریباً یک مؤلفه مهم تقریباً در همه طراحی وب سایت ها، چه تجارت الکترونیک، طراحی وب سایت اخبار، طراحی وب سایت های مد، وبلاگ ها یا پورتال های مسافرتی، بسیار مهم است، بهینه سازی تصویر مهم است، و شاید پایین ترین میوه باشد. بهینه سازی تصاویر در طراحی وب سایت شما را می توان به طور کلی به 3 دسته تقسیم کرد: بارگذاری سبک تر در طراحی وب سایت ، بارگذاری کمتر و بارگذاری سریع تر در طراحی وب سایت. 5 تکنیکی که در این مقاله مورد بحث قرار می‌دهیم یا هر تکنیک دیگری که با آن روبرو می‌شوید به احتمال زیاد در هر یک از این 3 دسته قرار می‌گیرد. بنابراین، بیایید شروع کنیم و چند تکنیک ساده را که می‌توانید امروز پیاده‌سازی کنید تا پیشرفت قابل‌ توجهی در بهینه‌سازی طراحی وب سایت سنگین تصویر خود داشته باشید، بررسی کنیم. 1. اندازه تصاویر خود را در طراحی وب سایت تغییر دهید انجام این کار واجب است. اندازه تصاویر خود را دقیقاً به آنچه در طراحی وب سایت شما نیاز است تغییر دهید. و نه، من در مورد تغییر اندازه با استفاده از CSS یا در HTML صحبت نمی کنم. من در مورد تغییر اندازه تصویر در سرور و سپس ارسال آن به مرورگر صحبت می کنم. به عنوان مثال، شما یک تصویر 4000x3000 پیکسل برای محصولی دارید که می خواهید در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود فهرست کنید. با این حال، در طراحی وب سایت خود، باید تصویر بسیار کوچکتری از این محصول را نشان دهید. این می تواند یک تصویر 200x300 پیکسل در صفحه فهرست محصول و یک تصویر 800x1000 پیکسل در صفحه طراحی وب سایت جزئیات محصول باشد. قبل از ارسال تصویر به مرورگر، مطمئن شوید که اندازه تصویر اصلی را به این ابعاد کاهش داده اید. تصاویر تغییر اندازه بسیار کوچکتر از تصویر اصلی هستند و بسیار سریعتر از تصویر اصلی بارگذاری می شوند. به نظر من، تغییر اندازه نادرست تصاویر، بزرگترین حوزه بهینه سازی در اکثر طراحی وب سایت ها است. و اغلب، ما به عنوان توسعه دهندگان طراحی وب سایت ، تمایل داریم که آن را نادیده بگیریم. سناریوی زیر را در نظر بگیرید: شما با تصاویری با اندازه عالی برای طراحی وب سایت جدید خود شروع می کنید. در طی چند ماه آینده، طرح ‌بندی طراحی وب سایت شما تغییر می‌کند و نیازهای ابعاد تصویر شما نیز تغییر می‌کند. با این حال، به جای تولید تصاویر جدید برای برآورده کردن این نیازهای ابعاد جدید، که به خودی خود کاملاً یک کار است، به یک جایگزین نزدیک بسنده می کنید. به عنوان مثال، شما از یک تصویر 300x200px استفاده می کنید که در آن یک تصویر 200x200px می توانست کار کند. حدس می زنم این اتفاق برای همه می افتاد. در مثال بالا، تفاوت ممکن است برای یک تصویر واحد از نظر کیلوبایت کم به نظر برسد. اما هنوز 21 درصد است. این تفاوت کوچک که برای تعداد زیادی تصاویر جمع شده است، پتانسیل افزایش سرعت طراحی وب سایت و کاهش مصرف پهنای باند طراحی وب سایت شما را تا 21 درصد دارد. بهترین سناریو این است که یک سرور تصویر داشته باشید که بتواند اندازه یک تصویر را به هر بعد مشخص، در زمان واقعی، فقط با تغییر URL تصویر تغییر دهد. به این ترتیب، هر زمان که نیاز ابعاد تصویر شما تغییر کرد، تنها چیزی که برای دریافت تصاویر جدید خود نیاز دارید این است که آن بعد را در URL را در طراحی وب سایت مشخص کنید. بسیاری از پیاده سازی های منبع باز و سمت سرور وجود دارد که می توانید به تنهایی آنها را پیاده سازی کنید. ImageKit یکی از این سرویس های شخص ثالث است که جدا از همه ویژگی های دیگر، تغییر اندازه و برش مبتنی بر URL را در زمان واقعی ارائه می دهد. و شما می توانید آن را بر روی تمام تصاویر موجود خود در طراحی وب سایت و همچنین در چند دقیقه راه اندازی استفاده کنید.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۷:۲۸ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

اهمیت بهینه سازی طراحی وب سایت تجاری در سال 2020

طراحی سایت

بهینه سازی طراحی وب سایت برای نرخ تبدیل بهتر یک حرکت تجاری معقول است. یک شروع خوب برای داشتن یک طراحی وب سایت بهینه، یک صفحه اصلی تمیز و ساده است که به سرعت بارگیری می شود و تنها اطلاعات مرتبط را نمایش می دهد، با یک ناوبری کاربرپسند، به وضوح برجسته می شود. اگر با یک طراح طراحی وب سایت کار می کنید که این حرفه را می شناسد، او باید بداند که چگونه بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه دهد. از طرف دیگر، اگر خودتان طراحی وب سایت خود را با استفاده از سازنده طراحی وب سایتی مانند Shopify یا Wix می‌سازید، حتماً آموزش‌های مراکز یادگیری آنلاین و انجمن‌های آنها را برای نکات و ترفندهای طراحی وب سایت که واقعاً می‌توانند صفحه طراحی وب سایت شما را اصلاح کنند، بررسی کنید. همچنین، مردم برای نتایج با کیفیت بالا به موتورهای جستجو اعتماد زیادی دارند. اگر گوگل طراحی وب سایت شما را در بین سه تا پنج نتیجه جستجو قرار دهد، به شخصی که جستجوی گوگل را انجام می دهد می گوید که طراحی وب سایت شما باید خوب باشد. سپس این کاربر از طریق دهان به دهان یا آنلاین به مردم درباره طراحی وب سایت شما می گوید. این به عنوان تبدیل شناخته می شود که هدف نهایی کسب و کار آنلاین شما است. نرخ تبدیل خوب باعث افزایش فروش می شود، ترافیک طراحی وب سایت را افزایش می دهد و شما را قادر می سازد تا به بخش بیشتری از بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید. پس از این، جزئیات کوچکتر شروع به ایجاد تفاوت های بزرگ می کنند. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که طراحی وب سایتی با چت پشتیبانی مشتری زنده، تبدیل‌های طراحی وب سایت را تا ۲۰ درصد و فروش را تا ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهند؟ درسته! در اینجا می توانید نگاهی به اینفوگرافیک سازنده طراحی وب سایت بیندازید و هک های بسیار موثر برای افزایش نرخ تبدیل خود را بیاموزید.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۸:۵۰ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

چگونه یک الگوی طرح کلی طراحی وب سایت ایجاد کنیم

طراحی سایت

طراحی وب سایت چیزی نیست که شما بدون برنامه ریزی استراتژی از قبل به آن دست بزنید. آیا می‌دانستید طراحی وب سایتی که به راحتی مرور می‌کنید، فرآیند فکری زیادی را پشت سر گذاشته است؟ چه برای پروژه طراحی وب سایت داخلی شما باشد و چه در مورد هدف قرار دادن مشتریان، ترسیم یک طرح کلی به شما یک نقشه راه برای ادامه راه می دهد. حتی، هر توسعه دهنده طراحی وب سایت باید این استراتژی را قبل از شروع یک پروژه طراحی وب سایت تمرین کند. اما اینجا این سوال پیش می آید که چگونه؟ در اینجا قصد داریم در مورد آناتومی یک طراحی وب سایت و نکاتی برای ایجاد یک الگوی کلی بحث کنیم. 1. به ریشه هدف بروید آیا می دانید برای چه چیزی طراحی وب سایت می کنید؟ شما نمی توانید در راهی بروید که به مقصد شما منتهی نمی شود، می توانید؟ بنابراین علاوه بر داشتن توضیحاتی در مورد طراحی وب سایت ، باید از انتظاراتی که از طراحی وب سایت دارد نیز مطلع باشید. به عنوان مثال، بیایید در مورد یک طراحی وب سایت جدید صحبت کنیم. هدف آن چیست؟ آیا این هدف بازاریابی است یا برای ارائه بهترین تجربه خرید؟ چگونه می خواهید این اهداف را اندازه گیری کنید؟ یک طراحی وب سایت خوب طراحی وب سایتی نیست که درخشان ترین ویژگی ها را داشته باشد، بلکه طراحی وب سایتی است که عملکرد بهتری در طول دوره داشته باشد. و برای تعریف همه اینها، قبل از شروع کار طراحی وب سایت با مشتریان یا مافوق خود صحبت کنید. 2. نیازهای کسب و کار خود را با نیازهای کاربر متعادل کنید مشتریان یک لیست آرزو برای طراحی وب سایت جدید خود دارند. و، شما باید آن لیست آرزوها را دریافت کنید که شامل الزامات تجاری آنها است. فهرستی از نیازهای کسب و کار را با قرار دادن «ویژگی هایی برای انجام X کار باید داشته باشد» ایجاد کنید. از مشتری بخواهید که این وظایف «باید دارای توانایی» را از مهم ترین تا کمترین رتبه بندی کند. این به شما و مشتری شما کمک می کند تا اولویت ها را مشخص کنید. به یاد داشته باشید، همه ویژگی های ذکر شده در الزامات کسب و کار قرار نیست به وضعیت اولیه طراحی وب سایت تبدیل شوند. نه تنها زمان و پول، بلکه نیازهای کاربران نیز بر لیست ویژگی ها تأثیر می گذارد که آیا ویژگی های خاصی باید اضافه یا قطع شوند. پس از طوفان فکری سناریوهای مختلف و نیازهای کاربر که طراحی وب سایت باید داشته باشد، دوباره لیست را مرور کنید و به تنهایی به هر ویژگی امتیاز دهید. این ویژگی باید اولویت های کاربر را در نظر بگیرد. همچنین، ویژگی هایی را که فکر می کنید کاربران دوست دارند ببینند را فهرست کنید.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۶:۳۷ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

چالش های فعلی طراحی UX برای اتومبیل های بدون راننده

طراحی سایت

خودروهای خودران یک اختراع 100 ساله بوده است. حداقل از دهه 1920، خودروسازان با وسایل نقلیه ای که خودشان رانندگی می کنند آزمایش کرده اند. امروزه وسایل نقلیه خودران یک واقعیت است - اما به چه قیمتی؟ نگاهی به برخی از چالش‌های طراحیUX در طراحی وب سایت بیندازید که هنوز این نوآوری‌های پیشگامانه را تهدید می‌کند و توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت برای غلبه بر آنها چه می‌کنند. مشکلات قابل توجه طراحی UX و UI در طراحی وب سایت در خودروهای بدون راننده را بررسی کنید اعتماد راننده یکی از اصلی ترین مسائل UX در طراحی وب سایت است که خودروهای خودران امروزه با آن مواجه هستند. رانندگی در حال حاضر یک کار پرخطر است و سالانه هزاران کشته در تصادفات وسایل نقلیه رخ می دهد. اعتماد چیزی نیست که وسایل نقلیه بدون راننده به راحتی به دست آورند. اما اعتماد تنها مشکل طراحی UI/UX نیست. چندین مشکل UX در طراحی وب سایت به عنوان دست اندازهای احتمالی در جاده برای اتومبیل های خودران عمل می کند. اگرچه این فناوری با نرخ هایی که قبلا غیرممکن تصور می شد در حال توسعه است، یکپارچه سازی به دور از یکپارچگی بوده است. دغدغه های اصلی به سوالاتی مانند: آیا خودروها می توانند با خیال راحت رانندگی کنند؟ آیا انسان ها آماده اعتماد به خودروهای خودران هستند؟ آیا طرح ها باعث ایجاد اعتماد در رانندگان می شود؟ همانطور که می بینید، اعتماد موضوع اصلی در ذهن توسعه دهندگان UI/UX در طراحی وب سایت است. ایمن و قابل اعتماد بودن طراحی بسیار مهم است، اما باید بر رانندگان محتاط نیز پیروز شود. توسعه دهندگان طراحی وب سایت می توانند فناوری بدون راننده را کاملاً بهینه کنند، اما بدون تمایل کاربران به استفاده از این وسایل نقلیه، آینده این فناوری تاریک است. این بر عهده طراحان UX و UI در طراحی وب سایت است که با چالش هایی که ممکن است پذیرش گسترده خودروهای هوشمند بدون راننده را متوقف کنند، مقابله کنند و راه حل هایی ارائه دهند که هم ایمن هستند و هم اعتماد به این فناوری را تقویت می کنند.

ادامه در لینک زیر:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۹:۱۰ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

5 نکته برای تست بارگذاری موثر طراحی وب سایت

طراحی سایت

دنیای تجارت آنلاین مملو از داستان‌هایی از طراحی وب ‌سایت‌هایی است که توانسته‌اند تعداد زیادی ترافیک به دست آورند و پس از آن نتوانسته‌اند این بار را تحمل کنند. برخی از طراحی وب سایت‌ ها بهبود می‌یابند، اما به طور کلی هنگامی که یک طراحی وب سایت‌ از کار می‌افتد، معمولاً نیاز به مداخله دستی برای بازگرداندن آن به سرویس دارد. این می تواند هزینه های زیادی را برای یک شرکت به همراه داشته باشد، زیرا خرابی طراحی وب سایت‌ اغلب بدون هشدار و در زمان هایی از روز و هفته که تکنسین های واجد شرایط برای بازیابی خدمات در دسترس نیستند اتفاق می افتد. راه حل این مشکل این است که طراحی وب سایت‌ خود را بارگذاری کنید. این فرآیند در واقع هیچ تفاوتی با هر نوع تست نرم افزار دیگری ندارد. شما به سادگی نیاز دارید که طراحی وب سایت‌ را تحت شرایطی که برای شبیه سازی شرایط دنیای واقعی تا حد امکان طراحی شده است، راه اندازی کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که روند آزمایش شما تا آنجا که می تواند موثر باشد. 1. حداقل یک شکست را شبیه سازی کنید قانون در هر پروژه مهندسی طراحی وب سایت‌ این است که شکست باید هر چه زودتر و با صدای بلند ممکن اتفاق بیفتد. شکست بی‌صدا که روزی اتفاق می‌افتد، آفت هر پروژه‌ای است که به دقت، فناوری یا مهندسی پیچیده بستگی دارد. اطلاعاتی که از یک شکست جمع آوری می کنید، ضعف های سیستم شما را آشکار می کند. هنگامی که بدانید کجای سیستم مستعد خرابی است، می توانید تعمیرات را هوشمندانه انجام دهید و مشکلات بعدی را کاهش دهید.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۱:۵۴ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

نحوه انتخاب بین یک فریلنسر یا یک آژانس طراحی وب سایت

طراحی سایت

اولین تصمیم مهمی که هنگام شروع یک پروژه طراحی وب سایت باید بگیرید این است که یک فریلنسر استخدام کنید یا یک آژانس طراحی وب سایت. انتخاب صحیح یک تصمیم ساده نیست. با این حال، چند چیز وجود دارد که می توانید برای رسیدن به راه حلی که به بهترین وجه با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد، ارزیابی کنید. شکی نیست که چه تصمیم بگیرید که با یک فریلنسر یا یک آژانس طراحی وب سایت بروید، ممکن است افراد بسیار ماهری پیدا کنید که می توانند محصولات خوش ساخت را ارائه دهند. با این وجود، اندازه و هدف پروژه طراحی وب سایت شما، از جمله مدت زمانی که می خواهید به آن اختصاص دهید، همه عوامل ارزشمندی هستند که در انتخاب درست نقش دارند. بنابراین، اجازه دهید مزایا و معایب استخدام یک فریلنسر یا آژانس طراحی وب سایت را در نظر بگیریم. فریلنسر در مقابل آژانس طراحی وب سایت: رویکرد پروژه طراحی وب سایت هر پروژه طراحی وب سایت موفق با گذاشتن یک پایه محکم شروع می شود. انتظارات شما از محصول نهایی باید از همان ابتدا به وضوح مشخص شود. در این صورت، پروژه طراحی وب سایت می تواند به طور موثر در جهت درست و با سرعت کامل پیشرفت کند و از ناامیدی و اتلاف بی مورد زمان و هزینه جلوگیری کنید. با این حال، تعیین نحوه عملکرد یک محصول طراحی وب سایت برای دستیابی به هدف نهایی شما ممکن است برای بسیاری چالش برانگیز باشد و روشی که یک آژانس طراحی وب سایت یا یک فریلنسر از شما در این مرحله پشتیبانی می کند متفاوت است. به عنوان مثال، QPSoftware از فرآیند مدل اصلی برای انجام پروژه های طراحی وب سایت استفاده می کند. فرآیند مدل اصلی شامل تجزیه و تحلیل مدل کسب و کار شما، اهداف اصلی شما و تحولات احتمالی آینده شما است. این امر مستلزم طوفان فکری قابل توجهی توسط تیمی از متخصصان طراحی وب سایت است که مشخص کنند چه نوع محصولی به بهترین وجه به کسب و کار شما خدمت می کند و به نتایج پیش بینی شده می رسد.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۳۲ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

بهترین دوره های آنلاین طراحی وب سایت در سال 2021

طراحی سایت

طراحی وب سایت به تازگی به یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری در سراسر جهان تبدیل شده است. اکثر کارفرمایان و مدیران استخدام هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام یک طراح وب سایت به دنبال درک خوبی از UI و UX هستند. افراد بیشتری به دنبال یادگیری نحوه عملکرد UI/UX، نحوه تسلط بر HTML یا استفاده از سایر ابزارهای طراحی وب سایت هستند. دلیل این تقاضا البته به موازات افزایش تعداد مشاغلی است که به این مهارت های طراحی وب سایت نیاز دارند. اگر تصمیم به ثبت نام در دوره های طراحی وب سایت دارید، ممکن است یاد بگیرید که چگونه از بهترین ابزار طراحی وب سایت استفاده کنید. از آنجایی که تقاضا به سرعت در حال افزایش است، ممکن است دوره‌های طراحی وب سایت واکنش‌ گرای زیادی را به صورت آنلاین و آفلاین پیدا کنید. در حالی که برخی از آنها توسط طراحان طراحی وب سایت بسیار حرفه ای ارائه می شوند، برخی از آنها ممکن است صرفاً اتلاف وقت و پول باشند. برای جلوگیری از آن، ما تحقیقات زیادی انجام داده‌ایم و بهترین 11 دوره طراحی وب سایت را که می‌توانید در آن شرکت کنید و به عنوان طراحی وب سایت با مهارت بالا فارغ‌التحصیل شوید، پیدا کرده‌ایم. هر کدام از آنها یک دوره بسیار حرفه ای هستند و اگر شما یک بازاریاب یا طراح وب سایت هستید که به دنبال یکی برای بهبود خود هستید، ممکن است پس از نگاهی به آنها تصمیم بگیرید. در اینجا 11 تا از بهترین دوره طراحی وب سایت در سال 2021 آورده شده است. 11 دوره برتر طراحی وب سایت از بهترین ارائه دهندگان دوره

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۰۸ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

تاکتیک های موثر برای ایجاد سرنخ از طریق صفحات فرود در سال 2020

طراحی سایت

جلب توجه مخاطبان دیگر یک راهپیمایی نیست. با تغییر مداوم عادات و انتظارات مصرف‌ کننده، کسب ‌وکارها باید جوراب‌های خود را بالا بکشند و تغییرات جدی در الگوها/ روش‌های کاری خود ایجاد کنند که فقط پنج سال پیش استفاده می‌کردند. مانند استفاده از روش های جدید و موثر برای تولید سرنخ برای طراحی وب سایت. این فقط در مورد شناسایی راه های مختلف برای بازاریابی نیست، بلکه درک اهمیت فروش برای مطابقت با روشی است که در واقع عاشق خرید و خرید کالا و خدمات هستند. تولید سرنخ با کیفیت بالا آیا از گزینه های مبتنی بر فناوری به دنبال ارزش هستید؟ اگر چنین است، کسب ‌وکارهای آنلایندر طراحی وب سایت باید به شیوه‌ای سریع‌تر/هوشمندانه ‌تر حرکت کنند، زیرا تلاش‌های کسب‌وکار دیجیتالی آنها به سرعت بالا می‌رود. ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا برای طراحی وب سایت به یک هنجار تبدیل شده است که در آن می توانید تیم حرفه ای خود را با اطلاعاتی که به آنها در برقراری ارتباط، ایجاد روابط و بستن معاملات به بهترین شکل ممکن کمک می کند، متصل کنید. اما سوال اینجاست که چگونه این کار انجام می شود؟ خب، باید روی دو حوزه اصلی تمرکز کنید: بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید واکنش بهتری از آنها دریافت کنید واکنش بهتری از آنها دریافت کنید اکنون اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان بیشتری برای طراحی وب سایت به صورت آنلاین هستید. ایجاد یک صفحه فرود در طراحی وب سایت به خوبی بهینه شده، بسیار هدفمند و تبدیل کننده در دسترس، موثرترین راه برای در نظر گرفتن است. در اینجا مدرک وجود دارد - یک آژانس طراحی وب سایت پیشرو در جهان، کارشناسان نرخ تبدیل، اتفاقاً به Moz کمک کرد و نتیجه آن پوشش نقره‌ای است. SEOmoz، تنها با یک صفحه فرود در طراحی وب سایت که دعوت به عمل جذابی داشت، 1,000,000 میلیون دلار تولید کنید. و همه اینها در یک بازه زمانی چهار ماهه اتفاق افتاد. معرفی صفحه فرود برای طراحی وب سایت من شخصاً صفحه فرود در طراحی وب سایت را به عنوان ستون فقرات تمام کمپین های بازاریابی آنلاین شما تعریف می کنم. از نظر فنی، این یک شکل خالص از تبلیغات برای خدمات، محصولات یا منابع شما است. و به من اعتماد کنید، در اینجا شما نیاز به تلاش زیادی برای هدایت افراد/بازدیدکنندگان به صفحه طراحی وب سایت دارید. صخره ها، سنگریزه ها و شن های یک صفحه فرود در طراحی وب سایت موفق را بشناسید داستان "کوزه خالی ترشی" را شنیده اید؟ به طور مشابه، استراتژی‌های تولید سرب شما باید از سنگ‌ها، سنگریزه‌ها و شن و ماسه به نسبت مناسب خود استفاده کنند. بگذارید مفصل توضیح دهم. سنگ های بزرگ؛ مهمترین عناصر استراتژی شما محتوا است. همچنین، ما به عنوان مشاغل سازنده سنگ هستیم. ابزارهای مختلفی مانند وبلاگ، سئو، PPC و پلتفرم های اجتماعی برای ایجاد ترافیک طراحی وب سایت استفاده می شود. بنابراین استفاده عاقلانه از آنها می تواند محتوای قانع کننده ای ایجاد کند که قبلاً هرگز نبوده است. شما می توانید خود را به عنوان یک شخص اول معرفی کنید که دوست دارد تجربه خود را به نمایش بگذارد یا رهبر آموزشی در صنعت شما پیش رود. همچنین، آیا درباره این کلیشه شنیده اید - شعله باشید نه پروانه؟ آن کلیشه را در یک نوار امتحان کنید، و ممکن است یاد بگیرید که چگونه نرخ تولید سرنخ را با افزایش تعداد سرنخ‌های واجد شرایط بهبود ببخشید. بیشتر در زیر می‌خواهم روی روش‌های خاصی که برای ایجاد صفحه فرود طراحی وب سایت پس از کلیک تولید سرنخ عالی در نظر گرفته شود، تأکید کنم.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۲:۵۶ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)

10 گرایش برتر طراحی گرافیک که در سال 2020 باید به آنها توجه کرد

طراحی سایت

به قول خود طراح تحسین شده میلتون گلیزر، «سه پاسخ به یک قطعه طراحی وب سایت وجود دارد: بله، نه و عجب! عجب کسی است که باید هدفش را گرفت.» این مقاله به طراحان طراحی وب سایت کمک می کند تا بیشتر WOWبشنوند. با به روز نگه داشتن آنها با آخرین گرایش های طراحی گرافیک. با توجه به مزیت های بصری نسبت به متون، طراحی های گرافیکی طراحی وب سایت و لوگو همیشه جنبه های مهمی برای هر برند موفقی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود بوده است. با این حال، در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، مردم انتظار تغییر، نوآوری و خلاقیت را در آنچه می بینند دارند. از این رو، این یک کار چالش برانگیز برای طراحان طراحی وب سایت است که خارج از چارچوب فکر کنند و گرافیک ها را به شیوه ای شگفت انگیز ارائه دهند که یک عامل WOW در بین مخاطبان ایجاد کند. مردم دیگر نمی‌خواهند گرافیک‌های پیش پا افتاده، تصادفی یا بدون سرنخ را ببینند. آنها مایلند با گرافیک ها، آرم ها و تصاویری که به طور موثر با آنها ارتباط برقرار می کنند، ارتباط برقرار کنند. در اینجا برخی از گرایش های طراحی گرافیک طراحی وب سایت برای سال 2020 آورده شده است که مطمئناً عامل "وای" را در بین مخاطبان ایجاد می کند: طرح‌بندی‌های غیرآشنا تقاضا در طراحی وب سایت را افزایش خواهند داد سادگی کلید محبوبیت طراحی وب سایت خواهد بود تغییر رنگ ها و گرادیان های قابل توجه به جریان اصلی در طراحی وب سایت تبدیل خواهند شد روند واضح: جلوه های کیهانی و سایه های آبی در طراحی وب سایت فلزات بر طرح ها تسلط خواهند داشت بازگشت به حالت گذشته نگر: دو آهنگ پررنگ در طراحی وب سایت اصالت طراحی وب سایت همچنان برنده است: متون ترسیم شده با دست محبوبیت خود را حفظ می کنند Life in Technicolour: فونت های رنگی در طراحی وب سایت در همه جا هستند رشد عظیم گیف ها و فیلم های سینمایی در طراحی وب سایت عشق به نوستالژی: موضوعی تکراری در سال 2020

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۱:۲۷ توسط:بهار موضوع: نظرات (0)